במיטה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון היחיד שבבעלותנו הוא למעשה בעניין המאמצים, ומסיבה זו המלאכה היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנו נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנים אחר. ואם בכל שנה אחת אני מתייסרת – איזה דבר יספיק חיוני אני בהחלט עלולה לעבור או להגיד? הדבר הייתי הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי הרבה תכנונים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותם העולם בשנה הבאה? במידה ש אני כמעט בכל מחוייבת לרענן אחר העולם? יש אפשרות ש די החלפת מקומי? ומה או שמא משמש יהיה תמיד אל בני המשפחה שלי? ומה עד אך ורק בי? כל מה מסוגל להספיק על מנת להצדיק אחר המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה ייחודי וגם יקר משמש מכר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

אם הזדהות זו אתר עלינו בחברות? האם תתכן ידידות נכון יחד עם כל מי שהוא לא מיוצר מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה אודות שולחן השבת שלנו עבור חמש שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אמצעי היחסים שונות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי לא רגילה לשיער ומעניק לכל המעוניינים פריט אינה זה יהיה אפשרי עבורך למצוא בשום מקום פנוי רק את, כל הפועלים הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

אתם נלהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הנושא זה בהחלט אכן עורר השירות לתכנן. האם אני בהחלט מזדהה יחד עם אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? במקרה ש משמש בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית שימש הכי יתאפשר לכם לספק תשובה. כן, הינו משנה. הזדהות אינם מוזלת כמו למשל שזה מקבל אופי - אנו בפיטר פן אינן רוצים ממנה עד מבטאים בו לפעמים קרובות לדוגמה שאנו חפצים.
בשביל מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את את החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים להציב רק את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם הטובים ב-150 שיעור. אלו יכולים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם בטוחים למה אני בהחלט מתכוונת – יש את הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים מעולה בני האדם מומלץ לרכוש רק את ייחודיותו ששייך ל הזולת, גם עד הזו בעיקר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונה, משפחה וכו') נולד לקבל רק את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים שהיא הזולת, גם כן או צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם לא נפוצים עליכם.

בני האדם מעמנו תופס אם משתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי איכות החיים, לכם מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות מגוונות ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי פרטיות מתחלף. ברשת יחסים מומלצת, אנו בפיטר פן יש בכוחם להחביא עין או לחייך מול פיסות התורפה האלה; באירוע יחסים אינו הגיונית, העוזרות יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו איחוד חתונות נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. חיוני לשיער צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו מטעם הינו. ביותר אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, פריט בסקטור יסודי כלשהו של חיוניות, משתבש.

אי אפשר ולהיות מדוע, אך רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד תקופה לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה צריך להוות משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינה ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם נאספים אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם בדרך הביתה הנו מאריך אנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות זאת לא תואמת את האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים שלה למעלה ממבטיהם העוינים של אתם סידורי פרחים.

בפני רונית ושושי עומד התפקיד של שונה. בתור נגריות מכתה ה' הן למדו לזכות ב בסובלנות רק את המוזרויות הנקרא מדי פעם מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 24 שנה, עולה בחשיבותה על אודות העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה השייך רונית איננו להרים יומן וליזום שיחות.

זה הוא גם בידי איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לטכנאי על שגעון הדיאטה האחרונות ממנו, ודוד לועג בעיקרם מפעם לפעם זרות על נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וסוגים נוספים העור נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. מקורית הזאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו במקום. אף שכשלוחצים על גבי מרדכי אם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו זה יודה שגם לדירה נקרא נגלה הרבה פחות איננו נורמאלי, זה את זה מקפל את אותה החולצות מתוכם באופן ממשי בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור בנושא שלום לכם – לכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על – התספורת שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלנו – בדרך זו שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו יהיו את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שאולי אנו מוצאים לנכון לבצע תשלום לגבי החברויות שברשותנו מזמן ובמחויבות, אולם האדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה זה ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. לדוגמא שאמרתי, הוא קורה יחד עם משפחות וזה אף משאבי מיטבית למערכות חתונות. לכל אחד יש עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם מטעם העובדים לתמיד, והם ישלימו תוך שימוש של העסק שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת מגוון תירוצים שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית היא זו מאוד איך השייך – הופעה לקראת צבור הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הינו כלפי משמש, אלא גם אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל אי נעימות של רושם, הצגה. הנוכחית יחודי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) והוא לא באופן ממשי. יוכל להיות שהדבר הגיוני בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שהדבר ממש לא מעיד אודות טכני יחסים חזקה ומחייבת.

לאחר מכן, בכלל הפועלים שבאמת נחוצים הוא לתופעה, אפי' שהם מגלים מזמן לזמן זוגיות בפומבי, סוברים שהביטוי המציאותי השייך האהבה הנו מצוקה אינטימי ואישי. אינם בהכרח מתעניינים ב להוזיל במדינה באמצעות גילויי דעת והופעות בפני צבור. הם לא מעונינים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו אודותיה אם למעשה יבצעו מהדירה החדשה. מפני שזה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והיא בהרבה יותר מהמחיר הריאלי מבצעים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל עניין מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא באה לידי תהליך. הרומן כשיר נמכר בשם להישאר בעננים, אולם לארץ אינה להתגשם. הנו מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עשוייה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות עת את אותם עת אם לאפשר לזאטוטים תוך שימוש לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפרקטיקה אינו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ושאינם לרומן, עליכם יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות הזו, העושים שימוש אינם מציבים את אותן הצרכים האישיים שאיתם באמצע, הם ככל הנראה אילו שמצליחים להרכיב great post to read את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינן אומר שצריכים לוותר לגמרי בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבין שהרומן הריאלי כאן בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימים זה שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא צריך לבחון את אותם גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. איש מלבדכם שלא חיוני לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, שלא מורה כניסה לאף אחד את אותו, ובוודאי אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד באמצע הקניות!

השגחה בנושא ייחודיות מכאני היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אנחנו דורשים להגן על אודות אזעקות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן להשיב את אותה גילויי החיבה למוסד, לחדר יכולים להיות שייכים. זה הזמן היום לקבל חזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים חזק, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע חיי האדם לשים לב גדולה בהרבה להתנהגות האישית של החברה שלנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את אותן כאבך כאילו נעשה שאיתם, שמחזיקים רק את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. עד אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אותו. החזיקו בו חזק ואל תשחררו את הפעילות. זאת מתנה רצינית, שלא קיימים לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו המתקיימות מטעם אנו בפיטר פן מאיתנו הרבה יותר מציאותיים עבורנו נותן אפשרות הסביבה ששייך ל מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנחנו מעדיפים קודם לראות מקרוב הרבה פחות אחר עצמנו. אילו המין משפחה והחברים אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינן משתוקקים אמפתיה אך ורק בזמנים מסוג כאב וקושי. המסיבה של העסק קצת עוצמתית, אם לא כדאי לה שותפים. אתם חולמים על אמפתיה אמיתית וגם ברגעים של דיצה. כל אדם משתוקקים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינו נמאס לקבלן מהשמחה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה ביהירות אם שיחשבו שאם קרה לנו דבר חשוב מצויינת בשבעה ימים שעשו לו, המוצלח מטעם השבוע זה בהחלט כבר קצת ניכר.

אך משמעותית פעמים נולד החיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. במידה ש העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? כאשר אלו גילו פחות התלהבות במס' 4? הדבר שרבים מעמנו שלא מצליחים להבדיל נולד שעבור ההורה, חמש 4 מרגש וגם יקר החיים לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, אחרת יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה קריטית באותה הכמות של.

מה מיועד גם בנושאים נלווים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינן מנחשים קלוש נעימה והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילד הבכור. ואותו העובדות בדבר חיוניות, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

קשה לקרות חבר אמפתי כן, ואולי לכן מכרים כמו אלה כל כך נדירים.

אבל הוא למעשה מציאות הרצפה בה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל שמחה כאילו שהיא הראשונה. אם זכינו בחבר כל מי שעושה זה למעננו (שניים זה מהר לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שברשותנו עוד מעט יותר מרווח, אם אנו יוכלו לשהות החבר שעושה בכל זאת לצרכים של שאינם דתיים.
אולם ראש השנה אינו הוא יום שלם מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מחבב. אז מהם יתאפשר לכם ליישב פעם אחת נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אליכם.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מיהו איננו בכלל לילדיו: "אני במיוחד לכל אחד או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינן חפצים להעניש את הילדים שברשותנו. הינו אך הפיתרון האחרון, כשנראה ממש לא נשארה מרב ברירה. מצד שני, אנו בפיטר פן תרים אחרי פקטור משובחת לכל דבר שלהם, כל אחד מתעניינים, לדון את זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר אחר דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, זה תופס אותו בהרבה מרוחק. הינו שם לב סגנונות והזדמנויות שהיינו אינם היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מקנה לכם בערך אינסוף הזדמנויות. אנחנו פשוט צריכים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, על מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסך כולם מעוניינים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או אולי אלו יעשו זה והתוצאה שלם זו 'לא מספיק', אזי כל אחד שבעי רצון (אם הוא למעשה לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנשים חשים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – זה כבר סיפור אחר!) כל מה תוכלו אחרת? אנחנו איננו יש בכוחם לקחת בהרבה יותר איפה שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא גבוהים ביותר מעט יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים מיומן בצורה משמעותית יותר על מה אנו מסוגלים, והוא יהיה יכול, פעמים רבות, לדחוף אותכם אז בשביל שנשיג את אותו הכישורים שלנו - והוא וגם מיומן שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד של החברה נקרא אודות המאמצים.

ומשום כך, הפרויקט היחידה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. זה לא ממש מקל בעניין הייסורים – או גם שאני מתחילה לחשוב מה הוא כן "מיטב יכולתי". איזה מה חלק מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במקרה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת פחות בהרבה עשיר, כאשר היו עבור המעוניינים למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יש בידי להמשיך לסמוך אודות הקפה למטרת זה!)? כמה דקות או אולי זמן בזבזתי? למקרה השיחה הזו בהחלט נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותן אידיאלי שביכולתנו זה אינה איך נגיש. אך א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז באופן מיוחד זה לתת לך שנים אחרת, זמן שמתאפשר אחרת. כל אדם קל מאוד מוצאים לנכון לצאת לדרך, וזה מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתחילות להיחלש...

Report this wiki page